retards

Människor idag är antingen förbannat onda, eller så är de helt enkelt resultatet av en alldeles för långt gången inavel.
Läste om det där med den 9-åriga flickan som blivit våldtagen av sin styvfar och blivit gravid med honom. Efter att flickan gjort abort så blir hon samt alla inblandade i aborten uteslutna ur kyrkan. För att abort inte är tillåtet inom katoliscismen. Det är fräscht. Det är alltså i sig en gudi behaglig gärning att våldföra sig på en 9-åring och göra henne gravid, men gud nåde den som inte skördar frukten av det sedan.
Så vad försvarade de honom med då? Var flickan möjligtvis berusad? Vad hade hon på sig? Kan hon ha sänt ut signaler om att hon var med på det men sedan ändrat sig under samlaget?
Det är kanske bara jag som har en grinig dag, men jag undrar ju seriöst om inte människor som utsätter barn för liknande saker rätt och slätt har förbrukat sin rätt att leva.
Det som gjorde mig ännu mer förbannad var idioten från den svenska katolska kyrkan som kommenterade händelsen och menade att kyrkan (citat ur minnet) "gjorde helt rätt i att utesluta alla som var inblandade i aborten".
Detta är alltså en kvinna. Uppenbarligen en totalt jävla efterbliven sådan. Solidaritet, kyss mig i scharren.
Vi kan alltså konstatera att alltför många människor är hopplösa retards.
Som tur är finns såklart hjälp att få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0