En räcertax

Så, då är vi alltså här; en ny blogg. Återstår att se om vi håller den vid liv. Vad tror ni? Kommentera.

Jag tror jag värper. En penna dök upp från absolut ingenstans idag. Det faktum att det skedde under ett toalettbesök styrker bara min teori ytterligare.

Har långt gångna planer att emigrera till Surabaya eller liknande. Kanske Danmark. Om det är varmt där. Vad som helst för att slippa frysa mer om fötterna. Vill ni följa med? Skriv snällt i kommentarerna så får ni kanske åka med.
 Snö suger. Och Jordbro.

Det är 30 grader i Rio de Janerio. Här är det som bekant inte det.
Kan inte den jävla golfströmmen vända snart?


Tittade ut genom fönstret idag. Det skulle jag inte gjort. Sverige i mars är värdelöst.
Tittade ut genom fönstret i förmiddags. Sverige suger på vintern. Det kan inte sägas för ofta.

Kommentarer
Postat av: christine

jag kan be snällt... eller rättare sagt, hade jag haft en flygande matta skulle jag svepa iväg med dig på en gång, utan att du bad om det. äntligen är den här, Olles blogg!!

2009-03-10 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0